Wachttijd

 

Op dit moment kunnen we patiënten binnen een redelijke termijn van 10 tot 12 weken in behandeling nemen. We hanteren altijd de richtlijnen van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa), en voor meer informatie kunt u terecht op hun website. Als u vragen heeft over de wachttijden, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of door te bellen naar 020-2184631.

Voor patiënten die bij voorkeur geholpen willen worden in het Marokkaans Arabisch (Darija), is de wachttijd momenteel opgelopen tot meer dan 6 maanden. We begrijpen dat dit een langere wachttijd is en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk de benodigde zorg ontvangt.

Afspraken en no show

 

Als u niet naar het intake of behandelgesprek kan komen vragen wij u dit maximaal 24 uur van tevoren aan ons door te geven. Het wijzigen of annuleren van uw afspraak gebeurt geheel kosteloos. Indien afspraken binnen 24 uur worden geannuleerd brengen wij echter een no show tarief in rekening

6 maanden wachttijd


Geen wachttijd

 

 

 

 

Geen wachttijd

 

 

6 maanden wachttijd

 

 

 

 

 

Geen wachttijd

Geen wachttijd

 

 

 Geen wachttijd

 

 

Geen wachttijd

Geen wachttijd

 

Geen wachttijd

Bent u door uw huisarts of verwijzer naar Zenmo verwezen en heeft u van ons bericht ontvangen over het bereikte budgetplafond? Geen paniek!

Neem contact op met de zorgcoach van het Zilveren Kruis op telefoonnummer 071-3640280. Tijdens dit belangrijke gesprek is het essentieel dat u aangeeft dat u behandeling wenst in het Arabisch, Darija, Spaans, Turks of Aramees. Onze zorgbemiddeling zal dit aspect meenemen bij het zoeken naar een geschikte behandelaar. Indien nodig zullen wij zelfs een tolk inschakelen om ervoor te zorgen dat uw zorgervaring bij Zenmo perfect aansluit bij uw taalvoorkeuren.

nl Nederlands
X